A játék

Bezárunk egy 2-5 fős csapatot egy rejtélyekkel, nyomokkal teli szobába.

60 percetek van a kijutásra. Találjátok meg a nyomokat, oldjátok meg a rejtélyeket, nyissátok ki a zárakat.

Szabaduljatok ki és ünnepeljetek.

Jelenleg két szobánk van: Cirkusz 13, Cirkusz 141

Cirkusz 13 - mentsük meg az állatokat

A Hoppla Hopp Cirkusz igazgatója eltűnt. Az igazgatói irodába kell bemenni a detektív csapatnak megkeresni az állatok ketrecének kulcsait 60 perc alatt, majd ki kell jutni az iroda biztonsági ajtaján a kulcsokkal.

Cirkusz 141 - veszélyben az előadás

Ismét a Hoppla Hopp Cirkusz került bajba. Az éjszakai szélvihar megrongálta a raktárban az eszközök nagy részét. Az igazgató úton van és nem lehet elérni. Ki kell hozni az irodájából a vásárlásokhoz szükséges mágnes kártyákat a biztonsági ajtón keresztül.

 

Ne tévesszen meg, hogy ugyanabba az irodába kell ismét bemenni, mert a Hoppla Hopp Cirkusz igazgatója nagyon félti a cirkusz összes anyagát, ezért mindig újabb és újabb rejtélyeket eszel ki ezek biztonsága érdekében.

A kódokat senkivel sem osztja meg, hanem elrejti a irodájában.

Szükség lesz detektív képességeitekre, alaposságra, logikára, koncentrálásra, az összefüggések felismerésére.

Az egyik szobánkban már játszott egy igazi detektív csapat, kijutottak és nagy elismeréssel nyilatkoztak az igazgatóról, aki ennyi biztonsági intézkedést tesz a cirkusz érdekében.

Próbáljátok ki, mire vagytok képesek, várjuk a detektív csapatokat.